Varför är torsdag värst?

Hej på er! Vill ni höra något roligt? Jag är inte lika trött längre. Jippie!
Det tar verkligen musten ur en att vara trött. Givetvis så somnade jag
när jag kom hem idag också men jag är i alla fall betydligt mycket piggare
nu än vad jag var i början på veckan, och det är ju en klar förbättring i alla fall.
Jag har precis kommit hem förresten, jag, pappa och Alice (som hängde med
i baksätet också) har varit ute och övningskört, och det gick jätte bra!
Två ynka motrostopp denna gången! Jag brukar komma upp i ca tio-elva.
Haha! Vi körde, eller Jag körde till banken för att sätta in pengarna jag fick
för gitarren, jag vill gärna inte ha dem liggandes lösa på mitt rum. Antingen
försvinner dem och försvinner dem inte så kommer jag handla upp det på
max en vecka, och då försvinner dem ju ändå. Men nu är dem insatta i alla fall
och det känns både bättre och säkrare.

Vi har alla varit helt övertrötta i skolan idag, speciellt jag och Sara som båda
somnade på svenska lektionen. Som tur är har vi nästan världens bästa lärare
som var lika trött som oss. Hon utryckte sig så här ungefär: "Nej vet ni vad, jag
pallar faktisk inte heller, jag är också jätte trött så vi skiter i detta!" Haha helt underbart!

Nu så kom mamma hem. Hon har köpt två nya supersnygga stövlar till henne och mig
(vi kan ha samma skor nämligen) det gillar jag skrapt. Måste prova dem. Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Sara

STÖVLAR!? gött outfiten på lördag är fixad ! ann <3

2008-09-25 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0