Vi tar ett till..

Ja precis. Lika bra att skriva ett inlägg till innan lektionen slutar för jag kommer säkert inte kunna skriva ikväll eller imorgon heller för den delen. Imorgon efter vi har repat ska vi flickor ut och äta på antingen Cats eller Wok House. Vi har inte riktigt bestämt oss än.. Är det lika billigt på båda känner jag att jag hellre vill äta på Cats..
På lördag då, då ska familjen fira kusin Ralf för han fyllde år i Tisdes, vi ska ner till ån och fiska kräftor sen ska vi hem till oss och laga mat och mysa. Det ska bli roligt. Hoppas att Ralf och Emma tar med sig sina vovvar. Två rottisar. Bruce och Chess. Bruce är ung och allmänt jobbig och klumpig men Chess är trött och gammal och är den sötaste hunden i världen!

Vill ni höra ett torrt skämt?
Öken. Haha!

Skit kul, men jag är också tröttast i Sverige just nu.
Nu ska jag kila till Ägget.
Ha det bra helg läsare.  Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0