Vilken kväll!

Ja, jag säger då det. Gud vad roligt vi har haft det!
Jag och Jenny är fruktansvärt trötta idag men det gör inget.
Vi drog ner till Malmö vid åtta, lite missförstånd gjorde att vi kom på fel tåg men tågvärdinnan
var jätte snäll och lät oss åka med i alla fall.. Väl nere i Malmö gick vi mot KB. Det är väll lustigt
jag har varit på KB två gånger och hittat dit hur lätt som helst men sen igår så fick jag verkligen
tänka till för att vi skulle komma rätt. Vi kom rätt i alla fall. Väl inne på KB mötte vi Agnes. Vi satte
oss ner ihop och tog en öl innan Sugarplum skulle gå på. Kid down var förband och dem var helt okey.
Sugarplum var super bra, som vanligt! Killarna levererar alltid! Dem är kanon live!
Låtarna från nya plattan gjorde sig verkligen bättre live också.
Sista tåget från Malmö till Hässleholm gick kl tio över elva. Det tyckte vi var ganska deppigt men vi hade
inga planer på att ta det för då hade vi inte hunnit se Sugarplum och det var ju därför vi var där!
Så vi stannade kvar i hopp om att komma hem någerlunda tidigt.
När konserten var slut blev det mycket alkohol och väldigt mycket dans!
KB stängde kl fyra och då gick vi till Campus och tog en hamburgare. Aldrig förr har en burgare varit så god!
Efter det gick vi till Mc Donalds och åt lite till sen var det dags att gå mot stationen. Tåget skulle inte gå hem
förrän kl halv åtta så vi fick sova lite. Då var vi riktigt sletna.
Vi kom hem i alla fall. Vi hann inte lösa biljett hem till Tyringe så vi fick sätta oss på tåget i alla fall,
När tågvärdinnan kom så låtsades jag sova men hon skulle tvunget peta på mig.
Jag började ju komma med alla mina ursäkter typ: "jag ska bara til tyringe, jag har varit i malmö och
precis kommit med tåget så jag hann inte lösa biljett" bla bla.. Man kunde lösa på tåget med då kostade
hundra kronor extra! Har ni varit med om maken? Jag fick ett imbetalningskort på 112 kr!
När vi hoppade av tåget så slängde jag det! Jag tänker inte betala 112 kr när det brukar kosta 12 kr, bara
för att jag inte hann lösa en biljett.. Nej strunta i det. Jenny och jag var hemma kl nio i alla fall och då väntade
världens skönaste säng och vi somnade nog på mindre än två min.
Tack för en super trevlig kväll. KB är det bästa jag vet!
Här får ni en fin bild på Jenny, mig och Agnes från igår. Resten av bilderna kommer sen.


Nu så kommer snart tjejerna hit och vi ska titta på en massa tjejfilmer och bara mysa.
Vi hörs imorgon eller kanske senare.. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Julia

var det böter eller så du fick?

kom och rösta på månadens blogg! Ju fler desto roligare röstning

2008-09-21 @ 17:59:31
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra fråga. Tror inte det. Det var bara en sådan tillägsavgift som jag fick för att jag inte hann lösa biljett. Man kan lösa på tåget men då kostar det som sagt hundra kr extra. Jätte löjligt!

2008-09-21 @ 18:01:36
Postat av: Jenny

Riktigt nice kväll,natt,morgon. Älska KB. Snart ska vi dit och röja igen

2008-09-22 @ 11:35:48
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0