Lök

Okey jag hoppas verkligen att jag slipper vakna i samma svettpöl inatt! Jag har redan krupit ner, eller krupit ner och krupit ner, jag ligger ovanpå mitt täcke naken. Det låter nästan lite som en erotisk novell.. Skämt o sido. Jag tog en svalkande dusch och jag tänker inte krypa ner under täcket förrän jag hackar tänder! Det tar för mycket på kroppen att vara sjuk! Jag har ingen energi och ändå så sover jag pisse dåligt om nätterna! Ah! Jag håller tummarna för att jag får sova någorlunda i alla fall. Jag borde gå ner och fylla en flaska med vatten men då börjar jag bara löka, jag känner redan hur svetten börjar komma på ryggen! Låt mig va! Men jag måste verkligen ha vatten! Jag hittade ett nässpray idag men det var på något konstigt vis alldeles för bra så allt snor försvann! Och jag menar verkligen allt snor! Jag är helt torr i borrarna och därför svider det när jag andas med näsan. Man vill ju i alla fall ha lite snor. Nej nu ska jag se om jag kan hitta någon gammal bok som jag kan läsa. Läsning brukar göra mig skönt trött. Vi hörs imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0