2010-02-17

Gud vad skönt! Nu har jag sovit ett par timmar och känner mig pigg och redo för att vara
uppe hela natten. Jag tycker faktiskt det ska bli kul. Det är mysigt att vara vaken hela
natten på ett sånt stort ställe som Högalid. Fast det är också väldigt skönt att komma hem
och få lägga sig imorgon bitti när klockan är halv åtta.

Det kändes rätt konstigt faktiskt, det är väl också något man vänjer sig vid och det kanske
kändes så bara för att jag var så fruktansvärt trött, men när jag kom hem kändes det inte
som om jag varit borta. På natten ska man ju sova egentligen och jag förstod inte riktigt att
jag hade varit uppe hela natten och att jag hade åkt hemmifrån föregående dag.
Äh! Lite mycket svammel här nu men det kändes lustigt.

Nu ska jag hoppa i duschen sen göra mig lite mat. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0