22 februari

Hej på er!

Dålig uppdatering idag, men jag började jobba klockan sju imorse sen kom jag hem vid två,
åt lite glass, la mig i soffan och somnade. Var tvungen att ta en dusch innan för att vakna till.
Hade ingen koll på vad det var för dag.. Det är inte bra att somna på eftermiddagen.

Skulle tränat efter jobbet idag egentligen men hela Qupoolen var stängt pga av snöskottning
av tak. Bäst att hålla sig borta då. Så fort någon varnar för snö, skottning, snöras, istappar
eller halka så håller jag mig mer än gärna borta!

Imorgon blir det jobb igen. 7-12:30. Helt suverän tid! Sen ska jag ringa till chefen för Högalid
och säga vilket jag vill ha i sommar. Nattvik eller dag. Det är svårt, båda känns bra. Man ska
inte begränsa sig dock. Jag behöver pengar, så jag kan göra allt i världen!

Hur ser veckan ut annars då?
Tisdag: jobb, träning (förhoppningsvis om deras tak är snöfria)
Onsdag: träffa tjejerna? Första sånglektionen kl 18. Jippie!
Torsdag: jobb
Fredag: Förmodligen upp till Glommen för en mys helg hos mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0