Alla ensammas dag!

Hej på er alla!

Jag och mamma har precis kommit hem efter att ha varit inne och tränat tillsammans.
Det gick toppen idag! Jag kunde faktiskt höja vikten på vissa maskiner. Kusinerna åkte
hem imorse och det är jätte tomt i huset.

För övrigt är det den 14 februari idag - Alla hjärtans dag.
Eftersom alla kommenterar detta och uppmärksammar detta ska jag göra detsamma.
Jag är verkligen ingen negativ person. Jag försöker vara glad och uppåt så ofta jag kan men har inget
positivt att säga om denna dagen. Varför? Varför ska vi köpa massa grejer, visa sin kärlek, uppskatta
sina nära och kära när man redan gör det 364 dagar om året? Jag tycker att Alla hjärtans dag är så
fruktansvärd överskattad och pinsam!

För exakt två år sen bestämde jag, min vän Sara och världens sjukaste jur Brodd att införa
Alla ensammas dag.
Eftersom det uppenbart bara är kärlek denna dag kretsar kring så ville vi istället införa en dag för alla
ensamma människor därute. Ni är inte ensamma om att vara ensamma! Ibland är det fantastiskt att
vara ensam! Bojkotta Alla hjärtans dag m.m.

och som Sara så klokt samma dag för två år sen sa -
Hjärtat är ett organ, ingen behållare med massa känslor!
Jag kunde inte sagt det bättre själv.

Jag har ingen partner men kan lova att om jag en dag får en och vi är tillsammans under alla hjärtans
dag så kommer jag aldrig, så länge jag lever köpa eller visa min kärlek eller uppskattning för honom 
lite extra. Det kan jag lika gärna göra den 13 oktober, 1 mars, 24 augusti, 15 april, 3 januari, 16 februari,
26 maj, 10 september.. Eller hela jäkla året!

Det kommer positiva tankar sen kanske! Ha en fantastiskt dag allihopa och var rädda om er. Varje dag,
hela året!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha va fan jag hade glömt alla ensmmas dag. det är ju den bästa dagen! kommer aldrig vilja fira den skitdagen och mitt hjärta är iaf till för att pumpa blod.

2010-02-14 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0