Åter till Gran Canaria

Emma och Ralf var inom här en sväng precis. Emma berättade om ett mms hon skickat till mig för ett tag sen.
Min äckliga mobil kan inte ta emot mms trots att jag skickat efter inställningarna säkert tre gånger.

I alla fall, i mmset hade hon tagit kort på det läppglanset vi båda hade på Gran Canaria. Alla känner säkert
till hur vissa dofter kan förknippas med vissa plaster och minnen. Det var just det Emma hade skrivit om
i mmset. Hon hade smetat på läppglanset och det luktade och smakade Gran Canaria. Sen var vi ju både
inne på samma linje, man behöver tänka lite i dem banorna, speciellt i detta deppiga jävla vädret!

När man låg där vi poolen, men en bra bok och en Gin och tonic i andra handen medans
man riktigt kände hur solen brände på huden, i bakgrunden hörde man lite musik borifrån
baren och sen tog man ett dopp för att svalka sig lite. . .






Kommentarer
Postat av: Röshulta-Nilsson

Ameeeeeeen vilka fuuula fötter jag har alltså! Jag dör!

Vilket underbart inlägg, man blir helt galen när man tänker tillbaka!

Längtar nåt sjukt efter GC & GT nu alltså - ge mig!!!

2010-02-19 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0