för mycket text

Hej på er!

Riktigt dålig uppdatering.
Men kvällen var riktigt awesome! Jobbet drog ut på tiden eftersom jag blev inringd mellan 12-15 men när
jag kom ner skulle jag jobba till 16 så jag fick byta en massa, efter jobbet åkte jag en snabb sväng in till
stan där jag handlade lite fattiga smycken och en ögonskugga och en ny foundation. Den nya som går på
reklam nu. Dream satin liquid foundation. Ska se om hur den funkar. Efter det snabbt hem för att direkt slänga mig i duschen, hade bara lite mer än en timme på mig. Men jag hann!

Hem till Alicia som har världens snyggaste inredning i sitt hem för övrigt. Hon är en mästerkock för hon
bjöd på trerätters. Jag har svårt att fatta att en tjej i min egen ålder kan laga sån mat när jag inte ens
kan steka en korv utan att hela köket immar igen. Det gör väl en del om man gått Hotell Restaurang
antar jag. Hon bjöd i alla fall på:

Skagentoast
Klyftpotatis, morötter, något gott kött och sallad
Vaniljpannacotta

Det var riktigt gott. Efter lite mat, Rosévin och cider tog vi bussen in till stan för att dansa hela natten på
Harrys. Det var riktigt roligt. Jag tycker det är kul när man träffar äldre Hörja folk när man är ute. Det
finns inte många av oss så vi måste hålla ihop. Haha.

Nej nu blev detta alldeles för långt. Ingen orkar ju läsa så mycket.
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0