Friday, I'm in love

Fredag.
Älskade, underbara, fantastiska fredag! Solen skiner och himlen är tillochmed blå på sina ställen.
Och till råga på allt är det fredag också. Det kan inte bli bättre. Det är nästan så det spritter i
kroppen på en när man sticker ut huvudet i den friska luften.
Pappa, jag och Alice håller på att storstäda för fullt, jag har bara smitit undan lite snabbt för att
uppdatera er lite om min dag.

Imorse var jag på Högalid (ett äldreboende inne i Hässleholm) igen. Chefen visade mig runt på
några av alla deras avdelningar och som det ser ut nu så kommer jag få natt vik i sommar.
Känns helt perfekt! Känns bra att man har lite timmar i Tyringe också. Jag fick två dagar jag ska
gå bredvid och även två nätter så jag får känna på hur det känns. Kommer nog kännas lustigt att
gå och jobba när klockan står på 03:34 en lördag natt eller vad det nu blir. Det är ju trots allt en
arbetstid som man aldrig haft innan. Men det ska verkligen bli jätte spännande!

Nu ska jag fortsätta så här är fint tills mamma kommer hem så hon slipper hetsa. Då kan hon
istället sätta sig ner med ett nytt gott vin som pappa köpte på systemet idag och vänta in sin 
syster. Jag ska också ta mig ett glas sen när jag är färdig.

Ha en fin fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sara

fett med pengar på natten !

2010-02-12 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0