friday night light

Godkväll.

Det blev ingen spökrunda ikväll. Vi var alla rätt så överrens om att vi nog skulle hålla oss inne med
tanke på vädret. Vädret gör mig så förbannad! Jag vill skrika rätt ut, trots att det inte hjälper ett skit
men FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ DET NU!!

Fast jag ska ändå inte hålla mig inne. Nu tar jag en bil och kör upp och hämtar fröken Gunnarsson
så åker vi in och myser hos Fia tillsammans med dem andra tjejerna. Lite spel och förhoppningsvis
Lets Dance för ett så inbitet fan som jag.

Ha en trevlig fredagskväll allihopa. Puss!


                                         Glommen <3

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en rolig kväll!



förresten; jag har frågestund på min blogg. alla som ställer en fråga blir länkade. :)



kram sara

2010-02-19 @ 19:27:59
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0