in a rush

Hej på er!

Nu är jag bara hemma en snabbis sen ska jag snart köra ner till Tyringe för en undersökning
som förhoppningsvis gör att jag inte behöver oroa mig mer..

Jobbet idag gick bra, som jag sa så körde jag ner till stan direkt, pakerade bilen och insåg att
jag inte hade några mynt att betala parkeringsavgiften med och automaten ville inte ta mitt
kort heller.. Jag chansar tänkte jag! Sprang till H&M, letade upp tröjan, in i provrummet där
et på bänken låg ett par sjukt snygga, höga jeansshorts! Provade dem också och dem satt
som en smäck! Det var såklart meningen att jag skulle ha dem. Betalade och sprang tillbaka
till bilen. Inget böter.. Lite tur ska man väl ha ibland?
Dock är det emot mina principer att inte betala perkeringsavgift. Vad gör ca fem kr när man
kan få böter på flera hundra om man inte skulle betala? Inte särskilt mycket. Men detta gjorde
jag för Bruce. Haha!

Jag hatar att stressa och är jag inne på H&M vill jag gå därinne i lugn och ro men idag tog det
nog inte mer än fem min. Jag hann ju inte ens kolla vad dem hade för fint. Trots det korta
besöket lyckades jag handla två snygga plagg. Jag visar när jag kommer hem efter undersökningen.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0