Jobb 21:00-07:00

Nu har jag sovit lite. Jag vet egentligen inte hur man ska göra för att orka med om man ska
jobba natt.. Tänk så blir jag så trött så jag somnar. Jag tror inte direkt att det händer första
natten man testar på men det är ju något helt annat att jobba när man egentligen ska sova.
För det har jag ju gjort dem flesta nätterna av mitt liv. 

Någon som jobbat natt?
Sover ni på dagen?
Är det svårt att somna när man kommer hem på morgonen?
Vad äter ni för mat på natten?
Dricker ni mycket kaffe?

Haha! Nu är jag lite löjlig. Det ska bli spännande att jobba natt faktiskt. Mamma tjatar på mig
så jag ska verkligen gå och lägga mig så fort jag kommer hem. Jag är bara rädd för att jag
ska vara jätte pigg! Och det blir nog rätt mycket kaffe inatt. Bara för att vara på den säkra
sidan.. Nu ska jag ta en dusch så jag blir lite fräschare sen är det dags för jobb som sagt 21-07






Jag har aldrig haft problem med att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0