natt rocks

Hej på er!

Gud vad jag har sovit! Jobba natt gick verkligen jätte bra! Förutom att ögonlocken blev väldigt
tunga mellan fyra och fem så gick det toppenbra! Natt passar verkligen mig och arbetskamraterna
var jätte snälla vid mig. Jag vill ha ett nattvik i sommar. Ska ringa Erika så fort jag jobbat dem två
dagarna också. Lika bra att se vad som känns bäst. Fast jag vill helst jobba natt. Dag har man ju
jobbat innan så det vet man hur det känns.

När jag kom hem kl halv åtta imorse var jag så trött att jag skrattade åt allt. Och mamma skrattade
åt mig. Jag var glad att jag lyckades hålla mig vaken när jag satt bakom ratten. Jag fick tvinga mig
själv att sjunga med högt i varje Bruce Springsteen låt. I sommar jag ska nog låna Rolles lägenhet.
Det är nära och bra, bättre med en promenad än 15 min i en bil.
Jag åt i alla fall en stor portion gröt när jag kom hem sen sprang jag upp och slängde mig i sängen
och det tog nog inte mer än tre minuter sen sov jag som en stock! Och nu har jag vaknat och känner
mig utvilad. Det suger ju om man sover bort hela dagen men hela dagen har ju inte gått så det känns skönt.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Du ska inte sova mer än till klockan ett. Annars blir det fel på dygnet. Jag själv har jobbat natt och min mamma jobba natt i många år och då var jag med henne ganska ofta! :) Sen ska du sova typ 1,5 timme på dagen för att orka med. sova 20 min före klockan fem är som 4 timmars nattsömn :)

2010-02-16 @ 15:26:49
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0