ohjaa

Godmorgon på er!

Hör ni allt sorl? Det är inte tyst hemma hos oss vill jag lova. Kusinerna och moster kom ju som sagt ner
igår. Det är väl iofs Hugo som för mest ljud. Haha. Alice och Justine har försvunnit. Dem skulle nog ut
och åka pulka. Jag och Julia känner oss inte riktigt vakna än så vi blir inne. Och jag är fortfarande inte
något stort fan av all denna snön så det känns nog bäst att hålla sig inne. Kolla på en bra film kanske.

Igår åkte bästa Marcus Birro ut från Lets Dance. Det tyckte jag var ganska tråkigt.

Ikväll ska vi nog hyra Sommaren med Göran och äta massa godis.

Stackars Julia frös ihjäl inatt. När jag vaknade imorse hade hon sin stora tjocka kofta och sina byxor
på sig. Haha. Jag har letat fram två filtar till henne. Hon får inte frysa inatt.

Nej nu ska jag gå och göra nånting. Kram på er!


    Dåliga kvalité. Detta kortet hittade jag inne hos farfar.
            Detta är jag på pappas axlar år 1993!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0