onsdag

Hej på er!

Bloggen strulade igår och jag fick inte upp mina inlägg. Där skulle egentligen varit två till men dem bara
försvanna. Nu verkar det funka som det ska igen dock.

Inatt är det dags för jobb igen. 21-07. När jag jobbade natt i måndags så var jag nog på alla vdelningar
utom trean. Den ska jag vara på inatt. Det känns ju ganska bra att man har varit springandes på alla
innan man börjar jobba på allvar.

Ska ta en liten tupplur senare i eftermiddag också så det går lika bra att jobba natt som det gjorde sist.



Kommentarer
Postat av: Kikki

Jaa, för annars blir det väldigt fel på dygnen. Jag fick i alla fall alltid tvinga mig upp klockan 1 varje dag. Fast, kanske inte så konstigt att du var dödstrött eftersom du aldrig jobbat natt innan! :)

2010-02-17 @ 16:51:29
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0