produkt

Hej på er!

Då var det söndag igen och snart är helgen slut. Varför går tiden så fort? Varför är det redan en vecka
sedan kusinerna åkte hem? Jag blir rädd.

Igårkväll var jag galet sugen på ös men det var ingen annan av vännerna som kände för det så det
blev spel, melodifestival hemma hos Fia igen, vilket alltid funkar såklart. Det är jätte mysigt och tiden
går jätte fort när man spelar spel. Och jag blev jätte svettig när vi dansade när vi spelade wii. Det enda
jag tröstade mig med var att om man svettas så förbränner man ju mer. Det är bra att svettas!
Men har man styrketränat i snart sex år så vore det väl fan om man inte skulle svettas.

Idag ska mamma ha ljusparty här. Hon tycker jag ska vara med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0