saknar sommaren mer än någonsin

Hej allihopa!

Nu har jag varit en mycket duktig flicka. Idag har jag hunnit med jobb 7-13:30 och efter jobbet åkte jag
in till stan för att träna. Nu har jag kommit hem. Jag mår toppen! Träning är det bästa som finns!

På tal om träning, jag måste verkligen köpa mig en ordentlig Mp3 eller vad det senaste nu är för något.
Att Caroline Af Ugglas låt Snälla snälla är den sämsta låt som någonsin gjorts det visste jag redan. Men
att jävla Nautilus (rent ut sagt) väljer att spela den inne i träningslokalen får mig att spy! När den kom
kände jag ingen som helst kraft att häva mig upp och ner i min favoritmaskin. Nej ändring på musiken!
Eller så köper jag helt enkelt mig en Mp3 och fyller den med massa härlig musik som får mig att vilja
träna så svetten bara rinner av mig.. Det tycker jag är härligt. Då känns det att man tränar!

Denna låten är bland den första som hamnar på min Mp3 i sådana fall. Blir detta sommarplågan 2010?
Gud vad bra den är! Ge mig sommar nu snälla! Ut och springa i skogen till denna en sen sommarkväll
är nog inte helt fel.
Upp med volymen gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0