skynda dig

Alice kompis Linnéa vill ha tillbaka sin bok. Ni vet "Så länge vi båda andas"

Jag har jobbat en del på sista tiden så jag har liksom glömt bort att läsa. Annars brukar jag alltid läsa några
kapitel innan jag somnar men på sista tiden har jag antagligen varit för trött för det också. Men idag har jag
fått sätta fart. Hon ger mig nämligen denna veckan sen måste hon ha tillbaka den så nu får jag skynda mig!
Jag är bara på sidan 275. Jag har en del kvar med andra ord.

Jag ska snart gå och lägga mig men jag sa minst klippa tre kapitel innan jag släcker lampan.
Jag ska upp tidigt imorgon så jag får försöka lägga ifrån mig boken innan det blir för sent så jag kommer
upp imorgon. Hoppas att det ges något tillfälle i helgen då man kan läsa. Julia brukade tycka att det var
mysigt att sitta och läsa ihop kommer jag ihåg.

Julia! Läser du detta så ta med dig en bra bok så köper vi en massa godis och sitter och läser ihop!
Ta med dig boken om Michael Jackson du fick i julklapp vettja. Fast det har du nog redan läst ut. Haha.



                                      Jusine och Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0