snow

Hej på er!

Gud vad jag känner mig duktig. Idag har jag hunnit med både att jobba och träna.
Jobbet gick toppenbra och träningen har nog aldrig varit skönare. Nu när jag tänker efter så är
jag inte riktigt säker på om jag var tyst inne på gymet. Jag tror bestämt att jag stönade nån
gång bara för att det var så skönt. Tur att det inte var så mycket folk där om det nu skulle vara
så att jag gjort det.. Jag kände mig i vilket fall som helst otroligt glad efter träningen och blev
ännu gladare när jag såg att termometern visade fem grader inne i stan.

Nu ska jag åka och hämta Alice sen känner jag för att ta på mig termobyxor och hela kalaset
och bara gå ut och slänga mig rätt i snön. I ren protest mot den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0