Tack för ett bra OS

Nu sitter familjen Pettersson och njuter av dem sista skidorna i detta årets OS. 
Det har varit helt fantastiskt spännande att titta på och man är inte annat än 
stolt över alla svenskar och alla medaljer som dem tagit.
Totalt tio stycken faktiskt och det är verkligen inte dåligt tycker jag!

Jag ska kolla färdigt på fem milen som herrarna kör nu sen ska jag faktiskt krypa ner i bingen.
Man sover ju bort det mesta så jag satsar på minst åtta timmars sömn inatt så jag
förhoppninsgvis kan bli av med det som förmodligen är på g..
Sen håller jag alla mina tummar för att Södergren, Richardsson, Hellner eller Olsson tar en sista
fin medalj ikväll. Det hade varit roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0