torsdag

Hej på er!

Man förstår verkligen hur dålig man är på att laga mat när ens åtta år yngre syster står vid spisen och
lagar en formidabel löksoppa till middag. Haha, det är nästan lite pinsamt. Men det det ska bli gott.

Nu ska jag ta Malte på en liten promenad sen hämta posten. Lönelappen borde ligga i brevlådan idag.
Det blir spännande att se vilka siffror som står på den. Jag brukar alltid räkna med mindre, då blir man
mycket gladare om det skulle vara mer. Måste nog ut och hämta den nu! Jag är för nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den va rolig. Det är ju faktiskt bara att sätta igång, Louise. Jag vet att du kan om du bara vill och bjuder till. Ska göra/köpa en kokbok till dig.

2010-02-26 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0