torsdag

Hej på er!

Nu har jag sovit. Eller det var längesen jag gick upp. Lyckades faktiskt att ta mig upp redan klockan
halv två idag. Jag bad pappa väcka mig klockan ett. Och jag kände mig ändå rätt utvilad när jag
vaknade.
Inatt jobbade jag med Inger och Anita. Anita är en gammal kompis till pappa och hon var världens
härligaste! Inger var också supersnäll såklart. Alla jag har träffat är verkligen jätte trevliga så jag
ser fram emot att jobba på Högalid. Både i sommar och förhoppningsvis lite timmar framöver.

Vad är det för dag? Jag har nästan ingen koll.
Imorgon är det fredag och vår spökrunda är inplanerad då. Ni vet bilden som jag la upp på
Sanaturiumet i Broby?
Det ska bli jätte spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0