finally

Nu kändes det som ett frutansvärt elakt skämt att jag faktiskt fick mina önskningar uppfyllda.
Om jag inte kunde skrika, hur kunde jag då be dem döda mig?
Allt jag ville var att dö. Att aldrig ha blivit född. Inte ens hela min existens var värd den här
smärtan. Jag skulle offra vad som helst för att slippa leva ett ögonblick till.
Låt mig dö, låt mig dö, låt mig dö.
Och under en oändlig rymd var det allt som fanns. Bara den brinnande tortyren, mina ljudlösa
skrik och min desperata längtan efter döden. Ingenting annat, inte ens tid, vilket bara gjorde
det ännu mer oändligt - utan början och slut. Ett oändligt ögonblick av smärta. Den enda
förändringen kom när min smärta ofattbart nog på något sätt dubblerades. Nedre halvan av
min ropp, som tidigare varit bedövad av morfinet, började också brinna. Någon sort bruten länk
hade lagats - knutits samman av eldens glödande fingrar.
Den oändliga elden brann vidare.



VampireBella2.jpg Edward and Bella Vampire image by VampireCullen0980


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0