oh my eyes

Jag har världens sämsta syn vilket gör att jag både har linser och glasögon. Jag klickade in på 
fargadelinser.com precis och känner att jag måste nog testa och köpa hem lite färgade linser.
Jätte spännande att se hur man ser ut i bruna exempelvis eller dem lite går/grön aktiga längst
ut till höger.

Freshlook Dimensions Pacific Blue Med Styrka Expressions Colors Brown Med StyrkaFreshlook Colorblends Gemstone Green Med StyrkaFreshlook Colorblends Green Med Styrka


Mig ögonfärg.
Det är många som häpnar över det ofta och nej jag går inte på droger. Jag har väldigt ofta
väldigt stora pupiller.


Kommentarer
Postat av: Emma

ooh det med fargade linser ar sa kul!

jag har funderat pa att kopa ett par utan styrka bara for att se hur man ser ut i en annan farg, ska nog inforskaffa ett par i bruna nar jag har rad

2010-02-19 @ 20:47:06
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0