pupp returns home

Hej på er!

Nu har jag ätit en bit mat efter att frivilligt varit ute och skottat.
Jag är verkligen så jävla less på snön rent ut sagt! Jag känner för att skrika rätt ut. Inte för att det hjälper
men det hade känts skönt. Nu utfärdar dem mer varningar om att man ska hålla sig inne om man absolut
inte behöver ut. Ett nytt snökaos väntar oss med andra ord. Usch!

Jag ska ut imorgon i vilket fall som helst. Jag och Sara ska in och handla present till vår Lissy som har
fyllt år. Vi ska nämligen hem till henne på fredag och fira henne. Efter det ska vi upp till Fia och fika.
Kan tänka mig att det blir lite wii också faktiskt. Haha.

På fredag kommer Jenny hem en sväng också! Ja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0