Well the man in there swings

Warwick avenue
Stand by me
Dont look back in anger
Wonderwall
Someone new
Broken strings
Put your record on
Bubbly
Chasing pirates
Dont bring flowers after Im dead
Aint no sunshine

Förutom en som redan är bestämd (Warwick avenue) så vet jag inte vilken mer jag vill sjunga!
Jag har lite panik. Jag skulle ju ha förberett två låtar.. HJÄLP!

Imorgon är det i alla fall äntligen dags för min första sånglektion och jag har sagt att oavsett hur
mycket snö det är på vägarna så ska jag till Knislinge och sjunga! Lektionen har redan blivit
ombokad tre gånger och det ska inte hända en gång till! Så är det med det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Jag driver en blogg på blogg.se.Jag skriver om 50-80 talen,rockabilly,rock,gamla saker,gamla kläder,gammal musik ( tes elvis,Chuck Berry med mera),cupcakes,färg,långt hår.Ja jag tror du förstr :) om det intresserar dig så kika in.



Om du inte skulle gilla detta så är det bara att radera detta och inte tänka mer på det :)



Ha en bra kväll.

2010-02-23 @ 21:53:20
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Maria

Stand by me tror jag passar dig, jag tror du kan göra den till din egen :)

2010-02-24 @ 15:04:49
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0