sex dröm

Inatt drömde jag om Sam..

Vi skulle ha sex i ett jätte litet rum men precis när vi skulle börja så kom Fia in
med massa barbiegrejer och störde och var tvungen att prata och visa mig allt.
Vi pratade länge om massa saker som jag inte kommer ihåg. Sam var jätte
upphetsad och var ganska sur på Fia vet jag. Jag tyckte av någon konstig
anledning att det var ganska intressant i drömmen..

Sen vaknade jag och var ganska väldigt sur dels för att drömmen tog slut och 
för att Fia kom och störde i den. Hade hon inte gjort det vet man inte vad som hade hänt..

Inatt ska jag ha sex med han i alla fall
 
Kan man påverka på något vis att man drömmer det man vill?

Säg inte att jag ska tänka på det när jag ska sova för det har jag provat men det har
aldrig funkat. Då hade jag och Sam haft sex för längesen!. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0