Varde ljus!

Nu har mamma massa kompisar här för sitt ljusparty.
Typ som tupperware, Mary Kay och sexparty och allt vad det finns. Samma grej fast massa fina ljus.
När mammas gamla jobbarkompis Gunilla (som har hand om det) hade packat upp alla lyktor, ljus
och doftgrejer passade jag på att ta lite kort.

Inredning är ju faktiskt himla roligt. Jag brukar bli lite galen på mamma med alla hennes ljus men
jag tror jag kommer bli exakt likadan. Sådan mor sådan dotter. 
Kolla bara på lyktan längst ner! Sjukt fin!
Färgerna syns ju såklart bättre i verkligheten men som ni vet så fotar jag med mobilen.








Kommentarer
Postat av: Kikki

Jättekul med ljus. Men den lyktan längst ner kostar ju med därefter! :O Har en svägerska som med är ljussäljare :P

2010-02-22 @ 14:10:46
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0