100119

Hej allihopa!

Jag mår faktiskt lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Förutom att det snurrar i huvudet
eftersom jag nu inte ätit någon mat på över 40 timmar. Jag ska snart testa lite blåbärssoppa
och se hur kroppen reagerar..

När man är sjuk i maginfluensa finns det inte så mycket att göra.
Förutom den fina boken som Alice kom hem med i söndags som för övrigt snart är slut. Haha
jag skojar inte! 527 sidor är match om man är sjuk och inte har något annat att göra än läsa,
läsa och... Läsa.. Jag kanske rent av blir färdig idag. Jag skyller på min ork som egentligen
börjar komma tillbaka men jag måste bara läsa lite. Jag är nog beroende. Boken är för alldeles för bra..

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0