alvedon till c/o

Hej på er!

Jag vaknade klockan halv tolv idag. Tog upp min bok och läste några kapitel till. Jag fattade inte att
den faktiskt var slut förrän jag började läsa på författarens tack. Nu lider jag av lite abstinens
känner jag. Jag måste ha trean nu, snart! Får be pappa svänga inom maxi innan vi åker till bian idag
så jag kan springa in och köpa dem.
När kommer eclipse på bio? Jag vill ju inte ha läst ut den också och sen vänta ett halvår innan den
går på bio.. Äh, det blir nog bra. Ska i vilket fall köpa dem så får jag vänta med att börja läsa dem i
sådana fall.. Om det är möjligt.

Detta blir min räddning för tillfället:

Nu ska sätta på C/o Segemyhr, knapra några alvedon, värma riskudden och lägga den på magen.
Min mensvärk förgör mig!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0