before

Hej på er!

Nu har jag äntligen satt mig ner lite efter en fartfylld och händelserik dag! Men det är så jag gillar det.
Jag har som sagt jobbat idag. Följde med till Kristianstad för vaccination. Efter det hem till tanten för
middag och kaffe. Sen tog jag tåget mot Hässleholm. Gick i lite affärer och hittade lite trevligt på
Lindex. Fick ett presentkort där från Faster Lisbeth och Hans. Ni får se sen.
Efter shoppingen mot kulturhuset för att dansa för första gången på typ en månad säkert!
Det är ganska fantastiskt att det ändå sitter där någonstans långt inne i huvudet. Vi pratade ganska
mycket. Det var så länge sen gruppen sågs.
Den 28 och 29 april är det dags för dansuppvisningen. Det ska bli jätte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0