cover me

Gud vad jag är mätt! Har precis ätit kycklingfilé och rusti?
Stavas det så? Strunt samma! Gott var det i alla fall.

Pratade lite med mamma också om när jag kan tänkas åka upp till Norge. Hon vill köra mig upp det
visste hon säkert. Saken är den att hon har så mycket med jobb och annat och har inte tid att köra
förrän helgen vecka 7 dvs den 20 februari. Och får jag välja mellan att ta buss upp själv eller åka
med mamma så väljer jag helt klart att hellre vänta. Då får jag dessutom vara hemma när mina
kusiner kommer ner på besök helgen vecka 6.
Måste dock prata med rumskompisarna och se hur vi kan lösa det med hyra och sånt, med tanke på
att dem ville att jag skulle komma så fort som möjligt, men jag tror inte det ska vara några problem.

Lön imorgon.
Mer än vad jag räknat med. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0