det kallar jag att supporta!

Ni vet hur mycket jag och Alice ringde på Calle när han var med i Idol? Från hemtelefonen.
Idag så damp räkningen ner i vår brevlåda.

192 stycken samtal har vi ringt sammanlagt under hela Idol 2009.
Räkning bara på samtal ringda till Idol låg på 1100 kr! 

Haha herregud! Jag har redan fört över min beskärda del till mamma och Alice tycker nog
innerst inne (fast hon inte säger något) att det är riktigt surt att inte få någon månadspeng
under hela februari måndad också.

Så lite för så mycket. Han borde vunnit så hade det varit värt det!



          Kolla vad mycket hår på mitt huvud!
                         Mars 2007.

Kommentarer
Postat av: justine

hahhaa, så duktiga;P

2010-01-16 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0