Jag vill också till Norge!

Hej på er!

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Jag bölade faktiskt inte. Haha. Det var mycket folk på Harrys och
jag skulle ju såklart som vanligt, när jag blir lite påverkad visa vad jag kunde. Gå ner i split och
spagat och böja mig hit och dit. Jag har sträckte min ljumske. Så jävla löjligt! Kan man inte bara
sitta ner på en stol som vanligt folk? Gud..

Nu sitter jag och kollar jobb i Norge. Det här med Norge det ger mersmak ju mer man pratar om
det. Jenny och jag pratade om det imorse och vi tror båda två att det är en sån grej man bara
måste göra. Jobba i Norge. Så många det är som åker dit för att jobba och sen kommer hem när
dem tjänat bra med pengar.
Nej jag vill också till Norge. Tjäna massa pengar så man sen kan dra utomlands. För det behövs
det ganska mycket pengar till och där vill jag dessutom stanna så länge jag kan..


              Norge kan i sin tur ge mig vämre..


Kommentarer
Postat av: Kikki

Usch för Norge. Man tjänar kanske bra, men det är också SVINIGT dyrt att leva i Norge. Bara en Pizza kostar 300 (!!!!!!!) spänn :S

2010-01-24 @ 18:14:49
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0