tisdag morgon - 6 dagar?

Hallo!

Inatt drömde jag om Norge. Fast jag bodde inte hos Malin, Albin och Jennie då. Jag hade hamnat i
en riktigt schaskig lägenhet men en gammal tant som var jätte elak! Inte nog med att jag knappt
förstod ett ord av hennes norska så var hon dum vid mig också. Haha jag hoppas det går bättre
hos Malin och co då.

Ikväll ska jag jobba. Även där är det dags att informera om hur det kanske kommer bli. Jag får
nog även säga att jag inte kan jobba lördag och söndagkväll heller. Om allt går som planerat så
kommer jag i sådana fall åka upp redan på måndag. Då har jag mängder att handla och
mängder att packa och tusen andra saker att göra! Det finns inte tid för att jobba då.

Men först måste jag snacka med mamma. Hon nämnde något om att hon kunde tänka sig att
köra mig upp och det kan nog vara en god idé med tanke på all packning, vilket inte bara
kommer vara kläder och grejer utan också mat. Känns klumpigt att ta ombord allt det på en buss.
Jag kommer vara klumpig.
Det hade dessutom känts skönt att ha mamma med sig första gången man åker dit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul :)

2010-01-26 @ 11:36:58
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/
Postat av: Kikki

Vad kul att det blev av så snabbt :) Man måste testa på lite nya äventyr och du har ju det bra, du bor fortf hemma och har ingen pojkvän, som vissa andra har (jag) hahaha :D

2010-01-26 @ 14:34:09
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0