fredag

Hej på er!

Jag har Alice har varit duktiga nu. Vi har städat av lite och bäddat rent i alla sängar. Så nu är här fint
tills mormor och morfar kommer ner.
Haha när vi åt frukost hände något roligt. Jag höll på att tugga min macka och kände att jag behövde
nysa. Den första nysen gick bra (det är faktiskt svårt att tugga när man nyser) sen kände jag att jag
behövde nysa igen men denna gången gick det sämre. All mat flög ut ut munnen på mig och Malte
blev helt överlycklig och åt.. upp allt. Ja, detta låter ju sjukt äckligt men det var faktiskt jätte kul!

Haha nog om det hoppas ni inte är känsliga.

Hur fungerar Skype?
Måste man inte ha en webcamera?

Det känns inte helt hundra för min del..

Kommentarer
Postat av: Maria

Skype fungerar som en vanlig telefon fast man pratar över datorn. Man behöver inte webb kamera men de är ju roligare att se varandra. Men den du pratar men måste också vara medlem på skype.

2010-01-08 @ 18:00:26
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0