frustration

Har precis slängt i mig en stor skål med blåbärssoppa..
Illamåendet kommer nog inte från att jag fortfarande är sjuk utan bara för att jag är så
förbannat jävla hungrig! Ursäka ordvalet men blåbärssoppa har aldrig varit godare..

På bordet står en termos med uppkokt vatten, det som jag levt på dessa timmar utan mat.
Jag tog precis en klunk.. Har ni någon aning om hur äckligt uppkokt vatten smakar?
I vilket fall som helst så är det, det mest effektiva mot maginfluensa. Förhoppningsvis har det
redan gjort verkan och jag får kanske behålla min soppa..
Jag känner för att trycka tre mackor med majonäs och ost nu! Tanken får mig inte att må
illa längre. Jag börjar nog bli frisk..

Och jag som hade gått ner 3 kg på denna korta tiden. Jag är väldigt liten i profil för tillfället.
Det räcker nog med dem tre mackorna för att gå upp dem kilona igen. Typiskt!


Ge mig en ordentlig pizza! Jag trycker den direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0