givakt

Nu är familjen hemkommen. Jag jobbade till tio sen åkte jag in till stan för att hämta
mamma, pappa och Alice som har varit på middag inne hos Yvonne och Bengt. Jag
skulle egentligen bara hämtat dem men efter lite övertalning från mamma gick jag
in och blev sittande ett tag. Bengt och Yvonne berättade om ett yrke som dem trodde
skulle passa mig. Eftersom Bengt är polis och har bra kontakter skulle dem kolla upp
det sen skulle dem återkomma till mig. Det verkar spännande.

Förresten, när vi klev ur bilen här hemma för ett tag sen stod mätaren på -20 grader!
-20! Vad är det som händer? Är det istid eller vad är det frågan om?

Nu ska jag upp och lägga mig. Måste upp tidigt imorgon för att kolla på Skavlan i repris.
The Baseballs var visst där igår. Det måste jag se!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

guuud vad fint ditt hår är. ser så lent ut !

2010-01-31 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0