give me a

Gud vad skönt att sova några timmar! Nu känner jag mig mycket piggare än innan.

Jag skulle preics leta upp lite bra musik på youtube men det visade sig att ljudet på datorn
har försvunnit. Jag tror att vår dator har sett sina bästa dagar. Det är bara massa problem
med den hela tiden. Jag ska spara till en bärbar har ja tänkt.
Någon som har något tips på en bra?
Den får absolut inte vara dyr. Jag ger max 3000. Jag har inte så höga krav. Jag vill bara
kunna gå in på internet som jag gör nu på vår stationära.


                                      Nice!

Kommentarer
Postat av: Saraa

sån har jag!! älskar den :D

2010-01-15 @ 14:15:58
URL: http://agatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0