här har ni alla svaret!

Mina jag och Irene går på tv nu. Jag tänkte jag skulle sätta mig ner i lugn och ro och titta på den innan
jag kör till jobbet. Känns deppigt att jobba en fredagkväll men jag har ändå ingen koll på vad det är
för dag när jag jobbar kväll så det spelar inte så stor roll.

Nu till vad jag har varit så hemlighetsfull om här i bloggen. Dem flesta av mina vänner har gissat och
dem har gissat rätt. Anledningen att jag inte sa vad det var är för att jag ville inte säga något förrän
det var helt säkert. Men nu är det som sagt helt säkert eftersom det är dags den 27 januari.

Jag börjar då ta sånglektioner hos Linda i Knislinge.
Detta gör jag dels för att jag har sagt nu två år i rad att jag vill söka till Idol.
I år är det dags. Beroende på vad dessa lektionerna gör med min röst och
beroende på hur säker jag känner mig efter jag tagit dem. Känns det bra
kommer jag söka.
Dels för att jag på ett eller annat sätt vill fortsätta med det som är mitt
absolut största intresse nämligen musiken. Vi får se hur detta utvecklar sig.
Jag är i alla fall hel spänd och jätte glad att jag äntligen ska få börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0