inget norge?

Hej på er!

Veckans tema: Jag är tom i bollen.

Jag har precis haft en lång konversation med en av mina rumskompisar, som för övrigt nog inte kommer
bli min rumskompis. Dem är bara tre personer för tillfället och vill ha in februarihyran nu. Jag sa att jag
inte kan komma förrän den 20:e februari för min mamma vill skjutsa mig upp. Och vet jag att
möjligheten att få åka bil upp finns så tar jag hellre den än att sätta mig på en buss när jag inte har en
aning om var jag ska eller var jag ska hoppa av. Det låter kanske jätte löjligt men då får det göra det.

Jag tänker inte betala en hel månadshyra när jag inte ens befinner mig på det stället. Dem vill ju såklart
ha in pengarna från en till eftersom dem alltid har varit fyra stycken i lägenheten. Eftersom jag inte
tänker åka upp där än och inte heller tänker betala någon hyra för att vara där i en vecka så får dem
börja leta ny inneboende. Jag är tom och trött. Jag vill ju till Norge!

Nu tror säkert alla att detta bara är en av alla planer som jag har haft som också bara varit snack och
gått i stöpet men:
Detta förändrar inget! Jag ska till Norge!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Vilka idioter. Det säger väl sig själv att man inte för sitt liv betalar en hel hyra om man inte kommer upp förräns 20 dagar efter att månaden har börjat? :S Tror alla att man är gjord av pengar eller :S

2010-01-28 @ 13:18:08
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0