kom igen. jag är klar här

Nu är jag sömnig. Imorgon så börjar jag jobba klockan sju så jag ska nog faktiskt ta min bok och
gå och lägga mig.

Jag har suttit länge och kollat på internet efter jobb i Norge. På platsbanken och massa norska sidor.
Jag tycker det språket är jätte svårt att förstå. Det finns i alla fall mängder med sajter och jobb så
jag fortsätter nog att leta imorgon. Jag är för trött för att koncentrera mig nu.
Jag måste härifrån det är en sak som är jävligt säker!
Ha en god lördag allihopa.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar att jag satt lite griller i huvudet på dig! Hade vatt asfett om du kommit upp :)

2010-01-23 @ 22:59:33
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0