konstig dröm igen

Hej på er!

Jag är lite hungrig. Jag åt blåbärssoppa och flingor till frukost. Lika bra att börja försiktigt.
Pappa lagar spaghetti och köttfärssås till middag och jag ska testa och äta det. Jag mår ändå ganska
bra idag får jag säga. Det är bara mat och vätska som fattas. Jag är helt slut i hela kroppen.
Svag som tusan! Men det är iochförsig inte så konstigt.

Jag hade en jätte lustig dröm i natt. Eller hemsk rättare sagt. Jag drömde om en av dem som var
med i benknäckargänget, krossa dem! Han har visst varit med i James Bond också, där kallas han
hajen, säger pappa men jag vet inte vad han heter på riktigt. Han är gigantisk i alla fall! Han kidnappade
mig, sen red vi iväg genom skogen. Han var snäll mot mig. Men lika stor som han var i filmen. Jag hade
ju inte en chans att smita..



     Det är den stora mannen längst upp till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0