lite fest

Hello!

Känner att det får vara dags för ett inlägg nu. Jag har flängt runt som en galning här hemma.
Först skulle jag städa nedanvåningen, sen skulle ovanvåningen städas och sen skulle jag
bada Malte (vilket inte är det lättaste) nu har jag fönat och borsat han så nu är han lika fin
som huset och jag är trött. Jag tänkte jag skulle gå och lägga mig en timme eller två.
 
Ikväll blir det avskedsparty för världens bästa Jenny Ekman.
Hon som så många andra drar upp till Norge imorgon och stannar där på obestämd tid.
Innan har folk stuckit som man inte har haft någon direkt kontakt med, men att en av ens bästa
vänner nu ska åka känns lite jobbigt. Jag kommer säkerligen böla ikväll men jag känner ändå
på mig att det blir en toppenkväll.
Har inte haft en toppenkväll sen nyår (inte för att jag tror att kvällen kommer toppa nyårsafton)
men jag behöver nånting ditåt i alla fall. Jag behöver dansa!


                                      Favorit Jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0