Lite stolt är jag allt. 527 sidor på 2 dagar

Sådär, då var Ljudet av ditt hjärta utläst. Lite av en besvikelse måste jag faktiskt erkänna.

Jag har nästan hetsat mig igenom de sista kapitlerna och sidorna för att få reda på hur det skulle gå,
hur det skulle sluta.. Och det är ju tur att det finns en fjärde bok, lika tjock som denna så man kan
få reda på hur det går eftersom man inte fick de svar man hade förväntat sig av denna boken.
Lite upprörd är jag faktiskt.
Men jag är verkligen fast! Jag är beroende av dessa böckerna! Jag skulle kunna läsa den en gång till
bara för att den är så bra. Stephenie Meyer sätt att skriva är helt fantastiskt bra. Hon trollbinder mig.
Nu har jag läst tre böcker och dem är alla lika beroendeframkallande.

Vad ska jag nu läsa när jag går upp och lägger mig?
Jag ska skjutsa Alice till Linnea imorgon så jag kan få fyran så snabbt som möjligt för jag klarar mig
inte så länge till utan att inte veta. Haha! Jag är lika beroende av böckerna som Bella är av Edward.

Ni som tycker jag är löjlig har säkerligen inte läst böckerna och ni som har det och 
tycker jag är löjlig är helt enkelt inte lika beroende av böckerna som jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0