lördag please

Godmiddag!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Gud vad jag var trött imorse! Det var inte att skoja med..
Jag kom upp i alla fall och jobbet gick bra så nu känns det bra. Det känns härligt att man hunnit med
att tjäna pengar idag också.

Mormor och morfar är kvar och farfar har också anslutit sig. Vi ska snart äta potatis och lutfisk. Gott!
Sen ska jag se om jag kan vila en timme eller något. Jag är ganska trött. Sen kommer fröken
Gunnarsson och hämtar mig sen åker vi in till Fia för spel och vin. Det blir mysigt. Rätt många som
kommer ikväll också.

Jag behöver nog verkligen sova lite. Nu när jag sitter här och varvar ner känner jag att mina
ögonlock är duktigt tunga!

Nu ska vi äta middag. Ha en fortsatt trevlig lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0