lördag

Hej på er!

Gårdagen var jätte trevlig. Jag åkte in till Fia vid halv tio tiden och när jag kom satt hon, Ola och Emil
helt inne i wii och upptäckte nästan inte att jag gick in genom dörren. Haha, vi åkte till Zuberbowl där
det var Bruce Springsteen kväll med fantastiska låtar och hur mycket folk som helst!
Jag förlorade bowlingen såklart, jag slog dock en strike så det kändes ganska bra. Efter det hem till
Fia där vi spelade wii tills klockan var halv två, då hade jag förlorat så mycket så då orkade jag inte
längre. Jag skjutsade hem Emil och körde runt i stan lite. Jag vet egentligen inte varför jag var bara
så fruktansvärt pigg och kände inte för att åka hem. Men fick ju till slut göra det såklart.

Emil fyller år den femte april och den tredje ska han ha fest. Maskerad med rocktema. Det kommer
bli riktigt roligt.

Nu ska jag äta middag med familjen sen blir det jobb 16-22.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0