måndag? tisdag? onsdag? lördag!

Hej på er!

Känns som jag sovit bort mitt liv lite idag. Jag brukar vakna tidigt.
Idag Vaknade jag när klockan var tolv! Det är ganska ovanligt, det var längesen jag sov så länge.
Familjen har precis spelat lite kort, pappa håller på med middagen inför ikväll. Faster Lisbeth och
Hans kommer hit. Jag ska nog in till stan ikväll igen. Spelkväll står på schemat, hemma hos Fia
med biogänget från igår, plus några kära vänner till. Det ska bli mysigt.

Jag vet inte om det beror på att det är nytt år eller om jag helt enkelt inte bara har koll på läget
men jag får verkligen tänka efter vad det är för dag.. Ganska egendomligt.
Nu ska jag ta Malte på en promenad det kalla men fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0