marry me Bella

Godmorgon!

Woho, kolla tiden! Nej skämt o sido. Jag har skjutsat mamma till jobbet. Man blir pigg av att sitta bakom
en ratt. Nu har jag tagit lite frukost, visserligen bara kräm. Jag kan inte äta annat för tillfället för det gör
så ont i mina tänder! Ska ta två alvedon och gå och lägga mig lite till tänkte jag.
Jag börjar ju inte förrän fyra.

Jävla bok förresten! Det är hemskt när man får en sån bra bok. Igår bestämde jag mig för att läsa ett
kapitel sen lägga ner den och sova. Jojo, det slutade med att jag lästa ca fem stycken och nu är den
boken också snart slut. Så fort den är det blir det maxi! Det ska bli kul att läsa trean innan den
kommer på bio och veta vad som händer innan alla andra som inte läser böckerna..

Vad händer med Bella?
Blir hon en vampyr som hon så länge önskat?
Gifter hon och Edward sig?

Nej nu blir det två alvedon sen soffläge.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0